Pages

1 Temmuz 2010 Perşembe

Dinliyorum vol.1:)

Yıllarca  yalnızca hoşuma giden ,yalnızca aman arkadaş ben sözünü adam gibi anlamalıyım dediğim şarkıları  dinledim,yani türkçe müzik.Bir ara gitar dersleri alırken bu kıt müzik bilgime üç beş farklı parça da dahil olmuştu zorlamayla da olsa ,hoş çoğunun adını unuttum gitti o ayrı :S Ya da yogaya sardığım dönemlerde yunus sesleriydi,kuş sesleriydi derken doğadan çıka gelmiş bilumum sesleri içeren müzik cdlerim de oldu :)
Arabada yalnızca türkçe müzik çalan frekansları dinlerdim,arada arkadaşlarım bindiğinde ayıp olmasın diye onların istediği yabancı radyo kanallarına da geçilmedi değil tabi.
Yalvar yakar olunan yabancı grupların,sanatçıların konserlerini hep reddetmem cabası:)
Resmen alerjim vardı kendi dinlediğimin dışındaki müziğe,neden böyle olduğunu da tam bilmiyorum.
Ama sanki müzik benim için melodi değil yalnızca sözdü ve eğer o sözün duygusunu anlamıyorsam benim için o şarkıyı dinlemenin de hiçbir anlamı yoktu,saçma hem de çok, biliyorum:)
Ama birinin buna dur demesi ,müzik konusundaki bu cehaletimi yüzüme vurması ve  bu karanlığa sürüklenişe engel olması gerekiyormuş:)
Bu kıt müzik bilgisine sahip bünyem artık daha fazla dayanamadı pes etti.
Gerçi aslında ben radikal bir kararla herşeyi dinleyeceğime söz vermiştim 1-2 hafta önce ve kendimi çevremin emin ellerine bırakıp bana müzik takviyesi yapmalarına izin vermiştim.Jazz ve lounge dinlemeye başlamıştım üstelik çok da hoşlandım bu işten.-Pera Lounge cd'sini evdekiler dinlemekten bıktı :)-
Oysa böyle yavaş adımlarla yılların açığını kapatmam imkansızmış meğer :)
Utanç,yerin dibine geçme,acil harekete geçme dürtüsü ve paçaların tutuşması ,sonuç ucundan kıyısından işe koyulmam.
Bu satırları yazarken fonda Pink Floyd çalıyor ,parçanın adı Bike.Bir yandan kendime inanamıyor bir yandan da kızıyorum geç kalmışlığıma...
Bir yerden başlamak gerekiyordu,gün bugünmüş ,daha fazla geç kalmadığıma seviniyorum.
Pink Floyd'dan "us and them" şarkısına geçip neler kaçırdığımla yüzleşmeye gidiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Minik adamlarım

Yalnız...

Yükseliş*

Huzur

...

Balıkçı

"İstanbul"

"uzağa,daha uzağa..."

"Ufaklık"

"eski..."

"saklı..."

"Huzur"

"çocuk olmak"

"geride kalan..."

"mutluluk"

"bekleyiş"

"nostalji"