Pages

20 Temmuz 2010 Salı

...

Ne yapabilirim ki?... Nefes alıyorum hala, soluksuz kalana kadar yaşamaya devam etmek zorundayım. Nasıl bir yük altında kalırsam kalayım, savaş meydanını terk etmeye ne kadar yakın olursam olayım ayakta ya da yerle bir bedenim devam etmek zorundayım. Şimdi durursam olmaz, şimdi durursam olmaz!
Zaten çoktan her şey serilmedi mi gözler önüne? Çoktan gardım düşmedi mi hayata karşı sanki. Onlarca geceyi sabahla buluşturmadı mı gözlerim? Olmaz denilen olurken, bitmez denenler tükenirken bir bir, zaten en dibe vurmadım mı ben daha yolun çok başındayken? En fazla ne olur ki bundan sonra?
Ya birileri ölür ya da ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Minik adamlarım

Yalnız...

Yükseliş*

Huzur

...

Balıkçı

"İstanbul"

"uzağa,daha uzağa..."

"Ufaklık"

"eski..."

"saklı..."

"Huzur"

"çocuk olmak"

"geride kalan..."

"mutluluk"

"bekleyiş"

"nostalji"