Pages

15 Temmuz 2010 Perşembe

Yorgunluk...

Saat 04:29 evdeki herkes uyuyor... Bense video hazırlamayı yeni bitirdim ve yarınki sınavıma çalışmak için sınav saatine kadar ayaktayım:(
Sabah 9:00'da dersim var ve gitmeme gibi bir lüksüm yok.
İnanılmaz yorgunum, günlerdir hiçbir şekilde dinlenecek vakit bulamıyorum. Gitgide güçsüzleştiğimi hissediyorum ama son bir gayret dayanmaya çalışıyorum.
Çok hareketli bir yaz oldu benim için,daha çok yorucu.
Birşeyler yapmak güzeldi, ilk defa bütün zamanımı gerçek anlamda boşa harcamadım. Ya okuldaydım ya kursta...
Okul bitiyor, kurs bitiyor sıra stajda.
Beni daha uzun yorucu günler bekliyor...
Azıcık soluklanabilseydim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Minik adamlarım

Yalnız...

Yükseliş*

Huzur

...

Balıkçı

"İstanbul"

"uzağa,daha uzağa..."

"Ufaklık"

"eski..."

"saklı..."

"Huzur"

"çocuk olmak"

"geride kalan..."

"mutluluk"

"bekleyiş"

"nostalji"