Pages

19 Ağustos 2011 Cuma

Erasmus Defteri

17.08.2011 tarihi itibariyle hayatimda yeni bir donem basladi.
İstemedigime karar verip de her seyden vazgecmisken bir anda karar degistirip Erasmusla Hollanda'ya gitmeye karar verdim ve hazirliklar basladi.
Zor oldu, cok kez pes etmeye yakinken sans melekleri hep benimleydi.
Minnettarlik dolu olduklarim var bu yolculukta. Varliklari olmasaydi asla hayallerimi yasayamazdim dediklerim...
Cok sey borclu olduklarim...
Sevdigim alistigim bildigim her seyi geride birakarak yol aldim ben. Korku heyecan endise hepsini birarada yasayarak gun saydim. Belirsizlikten oldum olasi nefret etmemisim gibi en korkunc belirsizlikle karsi karsiyaydim artik.
Her seyi abartarak yasamamdandir huznun de heyecanin da dibine vurdu kalbim.
Burdayim, hic bilmedigim koca bir ulke var onumde kesfetmemi bekleyen.
Korkuyorum evet ama simdiye kadar cuvalladigim ne oldu ki?



Devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Minik adamlarım

Yalnız...

Yükseliş*

Huzur

...

Balıkçı

"İstanbul"

"uzağa,daha uzağa..."

"Ufaklık"

"eski..."

"saklı..."

"Huzur"

"çocuk olmak"

"geride kalan..."

"mutluluk"

"bekleyiş"

"nostalji"