Pages

6 Eylül 2010 Pazartesi

Eylül,Müzik ve ben...

Bugün Mor ve Ötesi dinleyesim var neden bilmiyorum... Fizy'de ilk önüme çıkan şarkı bu,


benim küçük sevgilim


sen bana neler yaptın

böldün parça parça

onlar bilmez onlar bilmez

bakarlar yüzüme

sanki yoksun gibi

sanki yalanmışız gibi



benim küçük sevgilim

sen bana neler yaptın

kırdın defalarca

onlar bilmez onlar bilmez

vururlar yüzüme

sanki yoksun gibi

sanki yalanmışız gibi



benim küçük sevgilim

ben sana neler yaptım

kızdım sayfalarca

onlar bilmez onlar bilmez

yakarlar canımı

sanki yoksun gibi

sanki yalanmışız gibi



benim küçük sevgilim

sanki yalanmş qibiii

benim küçük sevqilim

sanki masalmış qibi...

Mor Ve Ötesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Minik adamlarım

Yalnız...

Yükseliş*

Huzur

...

Balıkçı

"İstanbul"

"uzağa,daha uzağa..."

"Ufaklık"

"eski..."

"saklı..."

"Huzur"

"çocuk olmak"

"geride kalan..."

"mutluluk"

"bekleyiş"

"nostalji"