Pages

5 Kasım 2011 Cumartesi

Hayat

Yarin bir yalniz bayram daha burada...
Bayramlara cok anlam yukledigimden degil de insan uzaktayken daha bir koyuyor yalnizlik, alisilmisliklarin uzaginda yolalislar...
Bilmiyor muyum sanki yarinin kac evde kara bayram ilan edildigini, kac ailenin yersiz yurtsuz kaldigini?... Nicelerinin bir basina oylece saskin gozlerle bakip da etrafa, ne olacak simdi sorularini bir bir siraladigini?... Bilmiyor muyum sanki yanan yurekleri, sonen ocaklari, merhem olunmaz dertleri bitmez yanislari...
Biliyorum da hepsini ben kendi isyanima soz geciremiyorum iste...
Gecen zaman oyle cok seyi alip goturdu ki buralardan, yitip giden onca seyin arasinda en cok can yakan neydi bilmiyorum.
Anlatildigi zaman karsinizdakine masal gelen hikayeler vardir ya hani, masallarin gercek oldugu yerdeyim ben.
Hayal edemez inanmazsiniz ya hani dokunulmaz yikilmaz yokolmazdi ya hani duvarlariniz siginakli hayatiniz, tum duvarlarin yikildigini gordugum yerden geliyorum ben...
Yikintilarin ardindan, ayaga kalkip hangi yone gidecegini bilmezken suruklenislerin hikayesinden geliyorum.
Oylesine farkliydi ki her sey eskiden, oylesine tam oylesine kusursuz oylesine isiltiliydi ki bazen...
Tek tek silinirken resim geriye kalanlar yetmeyecek olsa da yureklere minnet etmeyi bilecek kadar yoruldu bedenler.
Carelerin yetersiz kaldigi, en karanlik anda yolunu ciliz bir isigin aydinlatabilecegini gordum sonra.
Bir bir giderken herkes, geriye kalanlarin ne de degerli ne de gercek oldugunu bir de...
Bitmez, yikilmaz, son bulmaz sandiginiz her sey bir gun yok olur... Bir gun siz daha anlamadan hic olur her seyim dediginiz onlarcasi...
Sansliysaniz eger yola devam etmek icin melekler olur yaninizda, siz susarken konusan, siz gormezken gorduren melekler...
Hayat dersler vermek uzere devam ediyor oyununa, ayni kibir ayni ukala bakis... İyisi mi temkinli olmak adimlarda. Bir gun gec olabilecegini bilerek durmak, nefes almak sakin olmak gerek bazen...
Benim dediginizin sizin olmadigini anlayabileceginiz dersler almadan once bilmek; kazananin sadece hayat olacagi...

1 yorum:

  1. İnsan uzaklarda daha da yakınlaşıyor sahip olduklarına, olgunlaşıyor, ciddi hayat dersi alıyor.

    Eline, diline sağlık, çok güzel olmuş yurt dışı güncen...

    Sevgiler,
    Gökhan

    YanıtlaSil




Minik adamlarım

Yalnız...

Yükseliş*

Huzur

...

Balıkçı

"İstanbul"

"uzağa,daha uzağa..."

"Ufaklık"

"eski..."

"saklı..."

"Huzur"

"çocuk olmak"

"geride kalan..."

"mutluluk"

"bekleyiş"

"nostalji"