Pages

29 Mayıs 2010 Cumartesi

Boşluk

...belliydi aslında böyle olacağı...Eskiden de okullar kapanıp da tatile girince öğrenciler, ben duramazdım yerimde sıkılırdım sürekli boş olmaktan.Elimde değil kanımda yok boş boş gezmek :) Sürekli meşgul olmak istiyorum...Tam da bu sebepten geleceği görebiliyorum aslında,işkolik bir kadın! Hani şu dizilerde,filmlerde gördüğümüz iş kıyafetleri içinde ayağında topuklu ayakkabıları elinde çantası ordan oraya koşturan iş yemeklerine katılan eve gidince kocasıyla kapışan=) işte patron evde anne olan cinsinden:)
İşte bugünlerde finaller biter ve özlem yine boşluğa düşer...
Uzun süredir ilgilenemediğim blogumla aniden bu kadar hızlı haşır neşir olmam da bu sebepten işte:)
Yarım kalan herşeyle aynı anda hızla yeniden kucaklaşıyorum adeta.Okunmamış kitaplar,görüşülmemiş arkadaşlar,unutulmuş blog :) ve  sıkıldıkça sardığım incik boncuk işleri:)
Yeni birkaç cici yaptım hemen boş kalmışken onların fotoğraflarını da ekliyorum bu yazıya.
Nefret etsem de boşluktan yarım kalan her şeyi tamamlamak adına sevebilirim sanırım onu ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder




Minik adamlarım

Yalnız...

Yükseliş*

Huzur

...

Balıkçı

"İstanbul"

"uzağa,daha uzağa..."

"Ufaklık"

"eski..."

"saklı..."

"Huzur"

"çocuk olmak"

"geride kalan..."

"mutluluk"

"bekleyiş"

"nostalji"